Atakują mnie suplementy diet

Chyba nie tylko ja mam z tym ogromne problemy – reklamy w telewizji, w Internecie, ulotki wrzucane do skrzynek czy plakaty w aptekach. Suplementy diety atakują mnie z każdej strony i wpajają, że bez ich zażywania uzyskanie jakiegokolwiek efektu odchudzającego jest niemożliwe. Czyżby? Więc jak udało mi się schudnąć już ponad dziesięć kilo, a nawet nie powąchałem żadnego z nich? Czytaj dalej

Recenzja Hi-Tec BCAA Powder – BCAA Xplode

Produktów specjalizujących się w rozbudowie masy mięśniowej jest na rynku naprawdę wiele. Osoby chcące wybrać idealny dla siebie produkt dość często kierują się marką lub wyższą ceną – lepsze produkty są zazwyczaj droższe, ale nie jest to przyjętą regułą. W dzisiejszym artykule postanowiliśmy przedstawić bardzo dobrej jakości produkt o nazwie BCAA Xplode – firmą produkującą jest sławny Olimp. Dlaczego zdecydowaliśmy się zrecenzować BCAA Xplode? Czytaj dalej

Białkowa dieta daje efekty

I to bardzo wyraźne już po pierwszych kilku dniach. Największe widoczne różnice między tą dietą a stosowaną wcześniej ryżową to fakt, że czuję się pełniejszy, najedzony i syty po każdym posiłku. Niezależnie, czy jem jedną kanapkę z białym serem czy chudą pierś kurczaka z karczochami. Białko zawarte w pokarmach napełnia żołądek i daje uczucie sytości o wiele większe niż w przypadku innych składników pokarmowych. To dziwne, bo takie właściwości powinny mieć głównie węglowodany. Być może mój organizm za bardzo przyzwyczaił się do ryżu i teraz tak reaguje na „nowość”, jaką niewątpliwie jest zwiększona ilość białka.
Niepokoi mnie lekko tylko fakt, że ograniczając tak drastycznie liczbę węglowodanów będę miał mniej energii i nie będę mógł już tak aktywnie uprawiać sportu. Przyzwyczaiłem ciało do sporego wysiłku, a mięśnie do stałej pracy – teraz energia będzie musiała być pozyskiwana nie bezpośrednio z pokarmu, ale z „magazynów” tłuszczowych. To oczywiście wspaniale, bo jest szansa, że tkanka tłuszczowa szybciej zmaleje, ale nie wiem, jak zareaguje na to organizm – czy nie będę się za szybko męczył lub czy nie będę osłabiony.
Czy ktoś może stosował dietę białkową oraz jej odmianę półbiałkową i uprawiał przy tym aktywnie sport? Możecie się podzielić doświadczeniami, bo ja kompletnie nie wiem, czego się teraz spodziewać. Chociaż mam nadzieję stracić kolejne kilogramy :)

Witam po długiej przerwie!

I z góry z całego serca przepraszam za tak długą nieobecność, ale trochę się pozmieniało w moim życiu. Zmieniłem pracę (a raczej dostałem awans) i straciłem kolejne, uwaga, uwaga… pięć kilogramów! Podziękować muszę za to chyba stałemu stresowani i zdenerwowaniu towarzyszącemu konkursowi na kierownika. Ale udało się i nowe stanowisko zajmę o pięć kilogramów chudszy.
Z powodu mojej masywnej sylwetki pewnie i tak straty tych kilogramów za bardzo nie widać, ale przynajmniej mam świadomość, że cel numer jeden, a więc powrót do wagi uzyskanej po poprzednim odchudzaniu, został zrealizowany w całości. Co prawda zajęło mi to trochę więcej czasu, ale liczy się skutek.

Teraz mogę spokojnie rozpocząć etap numer dwa, a więc zrzucenie kolejnych kilogramów tak, aby zejść jak najbliżej 80 kilogramów.
Obecnie mi do tego celu jeszcze trochę brakuję, ale liczę, że dzięki nowej diecie uda mi się go osiągnąć w ciągu kolejnych tygodni. Kilka osób napisało mi, żebym nie stosował żadnych diet, a po prostu dalej prowadził zdrowy tryb życia. Dużo się ruszał, jadł mało, ale często, unikał fastfoodów i podjadania między posiłkami.
Skłaniam się do tej rady, ale na razie chcę jednak wypróbować kolejną dietę. Tym razem bazuje ona na wprowadzaniu do menu dużej ilości pokarmów białkowych, ale nie jest to typowa dieta białkowa. Pojawiają się tu nawet ziemniaki i całkiem sporo czerwonego mięsa. Zaletą tej diety jest zróżnicowanie posiłków oraz dostarczanie organizmowi jednakowej ilości kalorii każdego dnia.

Przez to nie „rozstraja się go”, a system metaboliczny i przemiany materii może sobie wypracować stały schemat działania, co przyśpiesza metabolizm i pozwala szybciej spalać niepotrzebne tłuszcze zgromadzone pod skórą.